Stort og smått

Terningkast seks til John Kåres Ragnarok

21 oktober, 2013 |

Har du fått med deg at vår tekstforfatter John Kåre har skrevet manus til Gåten Ragnarok? Det er vi veldig stolte av. John Kåre har laget hundrevis av reklamefilmer, men dette er hans første spillefilm. De siste fem årene har John Kåre brukt nesten all sin fritid på dette prosjektet, og har skrevet utallige versjoner av manus. Nå er endelig filmen her, og de gode kritikkene har ikke latt vente på seg! Gåten Ragnarok fikk blant annet terningkast seks i Fedrelandsvennen. Har du lyst på en actionfylt kveld på kino? Da kan vi anbefale Gåten Ragnarok på det sterkeste.

Millskampanje kåret til månedens beste radioreklame

21 august, 2013 |

Hei! står bak radiokampanjen for Mills majones som vant Sølvmikk for julimåned. «Spottene evner å koble våre nostalgiske følelser til et godt sommermåltid med klassiske Mills majones», skriver juryen.

Gullmikken er radioens svar på Gullfisken, og hver måned deles det ut en Sølvmikk til månedens beste radioreklame.

Årets sommerkampanje for Mills har bestått av en stor annonse- og radiokampanje. Annonsene har en nostalgisk strek (les mer og se annonsene her), mens vi på radio laget en sommerlåt med produktplassering. Denne låta delte vi opp i tre radiospotter, som gikk på p4 i sommer.

Låta handler om den perfekte sommerdagen, og der flettes […]

Hvorfor bruke Hei! til å lage nettside i WordPress?

8 oktober, 2012 |

Det å lage nye nettsider en prosess. En prosess vi i Hei har lang erfaring i og kompetanse på. Vi jobber tett med deg som kunde med å analysere nettsiden, lage en nettstrategi, finne riktig innhold og funksjonalitet.

En god reklamefilm er en mental isbryter

15 november, 2011 |

Reklamefilm er dyrt, dyrt å lage, dyrt å vise, ja stort sett dyrt. Men, ingenting, absolutt ingenting kan måle seg med en godt fortalt historie basert på en genuin innsikt i hva mennesker er opptatt av. En reklamefilm kan, som en god film, spille på våre følelser som ingen andre medium. Levende bilder og lyd fanger vår oppmerksomhet mer enn noe annet medium. Utfordringen er bare hva vi vil ha oppmerksomhet til, det er det verdt å bruke tid på.

Men gjort riktig, er vår erfaring at ingen andre verktøy vi har i reklameverktøy skrinet vårt, klarer å flytte folks […]

Noen ganger er ekspress best!

15 november, 2011 |

Alle oppdrag haster litt. Men noen haster mer enn andre. Alle oppdrag krever kunnskap. Men noen er enklere enn andre. Alle oppdrag løses best av fagfolk. Men noen ganger behøver man ikke så mange av dem på en gang.
Har du noen slike oppdrag, skal du snakke med oss. Hei i en fei! er en spesialtjeneste hvor du får løst oppdragene litt raskere, litt enklere, med litt færre folk – og dermed litt rimeligere.

Oppdragene kan være store eller små. Vi vet at størrelsen ikke sier noe om viktigheten.
Vi vil ha direkte kontakt med kundene, og tar små og store diskusjoner uten mellompersoner. Det […]

Ja, og så må vi gjøre noe med sosiale medier da…

14 november, 2011 |

Når du har jobbet med reklame noen år, er det ikke vanskelig å se en supertrend komme seilende. Det er når kunder nikker, bare du sier det magiske ordet, det er det eneste det ikke blir stilt et kritisk spørsmål til, det er det neste store som alle bare må gjøre noe med.

Akkurat nå er det sosiale medier, eller Facebook i praksis. Facebook er et fantastisk medium, det er det ingen tvil om, men mange kunder tror av en eller annen grunn at det er gratis. Joda, det koster jo noe å lage noe, en kampanje for å samle […]

Bronse for radioreklame

23 mars, 2011 |

I reklamekonkurransen Sølvmikken fikk vi i Hei! en bronseplassering for februarmåneden med en reklame for Nordlys på Ipad.

Ny Reklamefilm for Mills Leverpostei

6 oktober, 2010 |

Hei! og NITO øverst på pallen

8 juni, 2010 |

Reklamebyrået Hei! og NITO vant Fagpressens forsidepris for medlemsbladet Refleks. Fagpressens Forsidepris går til et fagblad som er medlem av Den Norske Fagpresses Forening for en eller flere forsider av særdeles høy kvalitet.

Bronse i Gullblyanten

24 mars, 2009 |

Vi i Hei! er veldig stolte av bronsen vi fikk for en jobb vi gjorde for NITO. Den falske rømningsdøren promoterte NITOs frafallstelefon: Et nummer demotiverte ingeniørstudenter kan ringe for å få råd og oppmuntring av erfarne ingeniører.

Teamet på NITO er:
Nico (AD)
Thomas (tekstforfatter)
Kristina (AD-ass.)
Ann-Christin (prosjektleder)
Per (konsulent). 

Hurra! vi fikk sølv i EM!

28 november, 2008 |

Vi i Hei! er kjempeglade for å ha vunnet sølv i den prestisjetunge reklamekonkurransen Epica Awards. Prisen fikk vi for filmen ”Tattoo” for Opplysningen 1881.

Gratulerer til alle involverte her i byrået, hos Opplysningen 1881 og produksjonsselskapet Paradox.

Hei! danser seg til topps over kjølen

29 september, 2008 |

I reklamekonkurransen Sveriges Besta Reklam (SBR) har filmen med den lille dansende babyen for Kavli blitt kåret til Sveriges beste reklamefilm i fjor.

Lille Oliver har danset Kavli inn i både hjerter og kjøleskap, salget av Kavlis rekeost har økt med 12%, mens resten av Kavlis tubeprodukter økte med 8%. Filmen ble lagt ut på YouTube for ca. ett år siden, og har hittil blitt sett av over 350 000.

Dette er vi kjempestolte av!

Kontakt