Hei! står bak radiokampanjen for Mills majones som vant Sølvmikk for julimåned. «Spottene evner å koble våre nostalgiske følelser til et godt sommermåltid med klassiske Mills majones», skriver juryen.

Dobbeltsidig annonse med lunsjmotiv.

Dette er en av annonsene i kampanjen.

Gullmikken er radioens svar på Gullfisken, og hver måned deles det ut en Sølvmikk til månedens beste radioreklame.

Årets sommerkampanje for Mills har bestått av en stor annonse- og radiokampanje. Annonsene har en nostalgisk strek (les mer og se annonsene her), mens vi på radio laget en sommerlåt med produktplassering. Denne låta delte vi opp i tre radiospotter, som gikk på p4 i sommer.

Låta handler om den perfekte sommerdagen, og der flettes Mills majones inn på en naturlig måte. Temaet i låta er likevel et noe ganske annet: Den handler om at man ikke skal la det digitale overta sommeren helt.

Sommerlåta er også lagt ut på Spotify, iTunes og YouTube. Uten annen reklame enn radiokampanjen, ble låta streamet til sammen over 12 000 ganger de første fire ukene!

Juryen gratulerer og skriver blant annet: – Vi tror rett og slett at det er nynnet på denne rundt mangt et rekemåltid denne sommeren.

Hør radiospottene her: