Kjøpesenteret Jærhagen på Klepp trengte hjelp til å friske opp den grafiske profilen sin, og Hei! tok utfordringen. Med utgangspunkt i den fargerike logoen, som vi ikke har endret på, lagde vi et uttrykk som er levende og dynamisk. Jærhagen er et kjøpesenter der kundene gjerne kommer kjørende i traktor, så en leken og uhøytidlig stil var viktige stikkord.

Kjøpesenteret Jærhagen på Klepp trengte hjelp til å friske opp den grafiske profilen sin, og Hei! tok utfordringen. Med utgangspunkt i den fargerike logoen, som vi ikke har endret på, lagde vi et uttrykk som er levende og dynamisk. Jærhagen er et kjøpesenter der kundene gjerne kommer kjørende i traktor, så en leken og uhøytidlig stil var viktige stikkord.

Kjøpesenteret Jærhagen på Klepp trengte hjelp til å friske opp den grafiske profilen sin, og Hei! tok utfordringen. Med utgangspunkt i den fargerike logoen, som vi ikke har endret på, lagde vi et uttrykk som er levende og dynamisk. Jærhagen er et kjøpesenter der kundene gjerne kommer kjørende i traktor, så en leken og uhøytidlig stil var viktige stikkord.

Kjøpesenteret Jærhagen på Klepp trengte hjelp til å friske opp den grafiske profilen sin, og Hei! tok utfordringen. Med utgangspunkt i den fargerike logoen, som vi ikke har endret på, lagde vi et uttrykk som er levende og dynamisk. Jærhagen er et kjøpesenter der kundene gjerne kommer kjørende i traktor, så en leken og uhøytidlig stil var viktige stikkord.