Både Delikat rekesalat og italiensk salat har blitt markedsleder på kort tid. Med våre nye annonser forsøker vi å forklare hvorfor. På en delikat måte.

Annonsene er to liggende halvsider i dobbeltsideoppslag. Klikk på bildet for større versjon.

Annonsene er to liggende halvsider i dobbeltsideoppslag. Klikk på bildet for større versjon.

Høres begerteknologi uinteressant ut? Kanskje, men det er interessant at salget av Delikat salater har skutt i været etter lanseringen av et nytt type beger. Begeret tar vare på de gode råvarene, og gjør det lett for forbrukerne å se hvordan salaten faktisk ser ut.

Vi har laget tre annonser som forklarer litt av suksessen. Samtidig må annonsene fremheve de gode råvarene i seg selv, og ha et uttrykk som skaper oppmerksomhet og fristelse.

Med annonsene for rekesalat, italiensk salat og nyheten tunfisksalat, håper vi å oppnå flere ting på en gang. Vi vil vise råvarene på en vakker måte, vi vil skape fokus på begerets form og på navnet Delikat og vi vil forklare at det faktisk er en forskjell på Delikat og konkurrentene.

To liggende halvsidesannonser i dobbeltsideoppslag for Delikat rekesalat. Klikk på bildet for større versjon.

To liggende halvsidesannonser i dobbeltsideoppslag for Delikat rekesalat. Klikk på bildet for større versjon.

Annonse for Delikat tunfisksalat. Klikk på bildet for å se større versjon.

Annonse for Delikat tunfisksalat. Klikk på bildet for å se større versjon.